Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2010

Είδη οργασμών!


1. Γεωγραφικός : Εδώ! Εδώ! Ή Εκεί! Εκεί!
2. Θρησκευτικός ; Θεέ μου!!!
3. Αυτοκτονίας : Πεθαίνω!!!!!!
4. Δολοφονίας : Αν σταματήσεις σε σκότωσα!!!
5. Θετικός : Ναι! Ναι! Ναι! Ναι! Ναι!
6. Αρνητικός : Όχι! Όχι! Όχι! Όχι! Όχι!
7. Στιγμιαίος : Τώρα! τώρα! τώρα!
8. Επίπονος : Ωχχχ! αχχχχχχ! Ωχχχ!
9. Οργασμός του τρόπου 1 : Πιο γρήγορα! Πιο γρήγορα!
10. Οργασμός του τρόπου 2 : Πιο δυνατά! Πιο δυνατά!

11. Επεξηγηματικός : Έτσι! Έτσι! Έτσι!
12. Επιβεβαιωτικός : Αυτό είναι! Αυτό είναι!
13. Μαραθώνιος : Φτάνω!! Φτάνω!!
14. Τελειωτικός : Τελειώνω!! Τελειώνω!!
15. Οργασμός της αγελάδας : μμμμμμμμμμμμμμμμμ!!
16. Οργασμός της πάπιας : Α-παπα παπα-παπα!!
17. Οιδιπόδειος : Τι σου κάνω, μάνα μου!
18. Πατρικός : Παιδί μου!!!
19. Ο οργασμός του μαμάκια : Μάνα μου, ώχου, μάνα μου!!
20. Ο οργασμός του ανοιχτοχέρη : Πάρτα!!!
21. Ο οργασμός της Νατάσας : Αχ Κώστα-Κώστα
22. Ο οργασμός του κάμπινγκ : .....(για να μην σ’ ακούσουν από τις διπλανές σκηνές)
23. Οργασμός παντρεμένων : Το ταβάνι θέλει βάψιμο Κώσταααααα!
24. Οργασμός της μοδίστρας : Σκίσε με!
25. Οργασμός του πλεονέκτη : Κι άλλο!! Κι άλλο!!
26. Οργασμός της θρησκευόμενης : Αη-Γιώργη μου!! Καβαλάρη μου!!!
27. Οργασμός του γιατρού : Πάρτα, μωρή άρρωστη!!
28. Οργασμός της βρεφονηπιοκόμου : Μωράκι μου,..Μωράκι μου!!!
29. Οργασμός του ανασφαλή : Σ’ αρέσει? Ε? Σ’ αρέσει?
30. Οργασμός του περίεργου : Τι σου κάνω? Πες, τι σου κάνω?
31. Οργασμός της ψυχρής : Λιώνω!!!
32. Οργασμός της ψεύτρας : Τελείωσες καρδούλα μου? Αχ, αχ κι εγώ
33. Οργασμός του ψυχιάτρου : Με τρελαίνεις!!!
34. Οργασμός του G.P.S. : Πιο πάνω.πιο πάνω.πιο δεξιά.Εκεί, εκεί ανάμεσα !!
35. Οργασμός της ανοργασμικής : Τελείωσες? Μπορούμε τώρα να συζητήσουμε λίγο σοβαρά για τη σχέση μας?
36. Βλάχικος οργασμός : Οη,Οη, μάνα μ’ !!!
37. Κρητικός οργασμός : Ωφού !!Ήντα μου κάνεις και με κουζουλαίνεις???
38. Της παρθένας : Μη! Μη! Μη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου